Olimpinis ugdymas
Baronas Pjeras de Kubertenas atkurdamas olimpinį judėjimą rašė ir kalbėjo apie judėjimo misiją ir tikslus. Jis pabrėžė tai, kad jaunosios kartos švietimas yra olimpinio judėjimo pagrindas.
Pjeras de Kubertenas buvo prancūzų istorikas ir švietimo atstovas, jis yra laikomas moderniųjų olimpinių žaidynių tėvu.
Pjeras de Kubertenas jau 1984 m. matė, kad sportas ir fizinis aktyvumas yra galinga ir universali priemonė, kuri gali padėti ugdyti gyvenimo įgūdžius ir įtraukti žmones tapti socialiai atsakingais piliečiais.
Kubertenas tikėjo, kad:
Olimpinis ugdymas – pedagoginė filosofija, kuri skatina kultūros, švietimo ir fizinio aktyvumo sklaidą; tai principų ir vertybių ugdymas per sportą.
Olimpinis ugdymas XXI amžiuje gali būti apibūdinamas kaip, visapusiškas žmogaus ugdymas remiantis šiais aspektais:
Kas yra Olimpinių vertybių ugdymo programa?
Tarptautinis olimpinis komitetas sukūrė olimpinių vertybių ugdymo programą (OVUP) siekdamas įkvėpti jaunus žmones siekti sveiko ir aktyvaus gyvenimo būdo bei ugdytis draugystės, tobulėjimo ir pagarbos vertybes.
Sportas ir fizinis aktyvumas - galingos ugdymo priemonės. Per sportą galime įtraukti ir įkvėpti jaunus žmones, padėti jiems ugdytis pasitikėjimą savimi, paskatinti juos būti fiziškai aktyviais.
Olimpinių vertybių ugdymo programos OVUP 2.0 versija jungia sportą su švietimu ir kultūrine išraiška, kad ugdymas būtų linksmas, dinamiškas ir formuotų visapusišką žmogų. Leidiniai siekia įkvėpti pedagogus ir paskatinti jaunus žmones judėti bei ugdytis vertybes pasitelkiant įvairias žaidimo formas.
Mokymų metu bus pristatyta Olimpinių vertybių ugdymo programa, jos metodologija, Olimpinės vertybės, Olimpizmo ugdymo temos ir OVUP 2.0 leidiniai, praktiškai išbandytos veiklos ir jų kūrimo specifika.
Mokymų vadovai: Dalia Rakauskienė ir Ugnė Avižienytė
Registracija į mokymus:https://bit.ly/2lFHv8P